« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Comenius - predškolski odgoj, osnovno i srednje obrazovanje
Opće obrazovanje:
Potprogram Comenius obuhvaća predškolskiodgoj, osnovno i srednje obrazovanje. Ciljevi potprograma Comenius jesu promicanje svijesti o raznolikosti europskih kultura suradnjom škola i vrtića država koje sudjeluju u Programu za cjeloživotno učenje, poticanje osobnog razvoja sudionika, razvoj i usavršavanje vještina i kompetencija te njegovanje ideje o europskom građanstvu.
Sudjelovanjem u potprogramu Comenius utječe se na poboljšanje kvalitete školskog obrazovanja, ističe se njegova europska dimenzija, potiču se mobilnost i učenje jezika, kao i veća uključenost u europsko društvo.
Više o programu na http://www.mobilnost.hr/index.php?id=8
1. August-Horch-Schule BBS, Andernach, Njemačka
2. "Leonardo da Vinci" Istituto Tecnico Economico e Tecnologico, Milazzo, Italija
3. IES Clara Campoamor, La Solana, Španjolska
4. YATAĞAN Anadolu Lisesi, Mugla, Turska
5. Gospodarska škola Čakovec
6. Morawski II gimnazija. Marie Curie Skłodowska, Konskich, Poljska
7. 3 Geniko Lykeio, Galatsi, Grčka
8. Escola de Secundaria , Montemor-o-Novo, Portugal
9. Žvėrynas Gimnazija, Vilnius, Litva
O PROJEKTU:
Vino pripada najstarijem kulturnom naslijeđu Europe i čini značajan dio zajedničke kulturne baštine.
Glavni cilj ovog projekta je potaknuti mlade ljude i skrenuti im pozornost na europski i regionalni identitet kraja u kojem žive. Bavljenjem različitim tipovima vina želi se potaknuti svijest, ne samo o jedinstvenosti vlastitog kraja već i otkriti važnost vina kao ujedinjujući element europske civilizacije.
Partnerstvom između škola iz različitih zemalja i područja obrazovanja tema vino razvija se kroz aspekte ekonomije, društva, znanosti, medicine, povijesti, mitologije, glazbe, religije, književnosti kao i modernog i ekološkog vinogradarstva.
Fokusiranjem na različite teme učenicima se nudi mogućnost da se upoznaju sa svojim životnim sredinima na aktivan, odgovoran i samosvjestan način kako bi se kasnije mogli mjeriti konkretni učinci njihovog razmišljanja i djelovanja. Škole koje sudjeluju u projektu sudjeluju u poboljšanju općeg znanja o kulturnom bogatstvu vlastite regije , ali i ostalih zemalja partnera.
Zajedničke aktivnosti tijekom projekta kao i rezultati rada učenika i nastavnika (slike,foto priča, performansi ,video uratci , poster, skulpture, kalendar i sl) i njihovo objavljivanje na internetskim stranicama škola doprinosi se vidljivosti projektnog rada i diseminaciji projekta.
Komunikacija između partnera putem interneta i kontinuirani sastanaci odvijaju se cijelo vrijeme tijekom provedbe projekta, a kroz projektne radionicei sastanke produbljuje se i međusobna osobna suradnja i van područja projekta. Osim toga učenici borave tijekom sastanaka u obiteljima gdje imaju priliku sudjelovati u njihovim svakodnevnim aktivnostima i stjecati iskustva iz prve ruke.
Engleski jezik je jezik komunikacije i na taj način, sudionici mogu koristiti i usavršavati svoje znanje engleskog jezika tijekom komunikacije sa svojim vršnjacima, ali ne samo učenici već i nastavnici.
Projekt pruža mogućnost integracije i povezivanja struke i općeobrazovnih predmeta.
· Povijest i geografija
· Gospodarstvo, ekologija i prirodne znanosti;
· Vjeronauk
· Drevni i moderna medicina;
· Književnost
Umjetnost
Vinogradarstvo i proizvodnja vina oduvijek su bile glavne gospodarske grane Gornjeg Međimurja. Tradicija uzgoja vinove loze i danas se nastavlja, a tome svjedoče i odlična vina na međimurskoj vinskoj cesti, koja je važan promicatelj gospodarskog, ali i turističkog razvoja Međimurske županije. Promoviraju se tradicionalni kulinarski specijaliteti i kultura pijenja vina, posebno kvalitetnih i vrhunskih bijelih vina.
Šezdesetak vinogradara proizvodi vina kontroliranog podrijetla. Proizvode se bijela, ali i crna vina od kojih treba istaknuti: Rizling Rajnski, Traminac Crveni, Sauvignon, Graševina, Pinot bijeli, sivi i crni, Muškat žuti, Cabernet Sauvignon, Šipon. Posebno treba istaknuti robnu marku vina Pušipel koji se proizvodi od sorte Šipon ili Moslavac.
Naša škola obrađuje svoje vinograde i proizvodi vino tako da smo i mi postali dio te tradicije. Škola je sudjelovala u kreiranju robne marke vina „Pušipel“ koja je postala zaštitni znak Međimurskog vinogradarstva.
Važno je skrenuti pozornosti mladih ljudi, koji žive na području Međimurja, da uoče važnost očuvanja tradicije kroz promociju lokalnih proizvoda, enogastronomije, očuvanja starih običaja. Nakon završetka školovanja i zaposlenja svoja znanja i vještine mogu iskoristiti za razvoj regije i ruralnog turizma.
Urbanovo u Međimurju . http://youtu.be/zgqFCf9jQ3c
Koordinator projekta u Gospodarskoj školi Čakovec:
Vesna Stunković, prof. strukovnih predmeta
Učenici u projektu:
1 PT- Matija Čižmešija, Adrijan Berkić, Petar Padarić, Karlo Balent
2.PT- Matije Novak, Benjamin Damiš
3 PT – Petra Jagec, Marta Glavak, Nikola Kolarić, Mihael Tišler, Maja Poljak, Klara Drvenkar, Helena Kovačić
2 CP- Filip Golub, Helena Zdolec
2 PK- Elizabeta Cindrić
Nastavnici koji sudjeluju u projektu:
1. Nastavnici opće obrazovnih predmeta:
Sanja Jančec, prof. povijesti i geografije
Vedran Ivanković, akademski slikar
Velimir Posavec, dipl. ing. elektrotehnike
Ivana Roža Kermeci, prof. engl. jezika, knjiž. i filozof
Katje Sklepić, prof. engleskog jezika
Martina Bogdan, prof. njemačkog jezika i knji. i engleskog jezika i književnosti
Sanja Vrbanec, mag. edukac. hrvats. jez.
Vladimir Glavina,. prof. tjelesnog odgoja
Branka Vlahek-Ivek, prof. njem. j. i knjiž. i komp. knjiž.
2. Nastavnici strukovnih predmeta:
Vesna Stunković, dipl. ing. agronomije, koordinator projekta
Sabrina Blajda, dipl. ing. agronomije,
Kristijan Valkaj, dipl. ing. agronomije
Dunja Geršak, magistar biotehničkih znanosti
Andreja Kalšan, dipl. ing. agronomije
·