« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Opće obrazovanje. Klučna aktivnost 2
Naziv projekta: Migration matters
Trajanje projekta: 1.09. 2017. - 31. 08. 2019.
Vrijednost ukupnog projekta: 200 815,00 Eura, a financijska potpora za Gospodarsku školu iznosi: 22.730,00 Eura
Erasmus+ KA2 projekt „Migration matters“ dvogodišnji je projekt u kojem će sudjelovati devet škola iz Njemačke, Poljske, Španjolske, Portugala, Francuske, Italije, Grčke, Litve i Hrvatske.
Partneri u projektu:
Njemačka - August-Horch-Schule, BBS Andernach http://www.august-horch-schule.de
Poljska - II Liceum Ogolnoksztalcace im. Marii Sklodowskiej-Curie w Konskich http://lo2konskie.pl
Grčka - 3 Geniko Lykeio Galatsi http://3lyk-galats.att.sch.gr
Hrvatska - Gospodarska skola http://ss-gospodarska-ck.skole.hr
Litva - Vilniaus Žveryno gimnazija http://www.zveryno.vilnius.lm.lt/site/
Italija - I.T.E.T. Leonardo da Vinci - Milazzo www. davincimilazzo.it
Portugal - Agrupamento de Escolas de Montemor-o-Novo http://aemn.pt
Španjolska - IES Manuel de Falla, Puerto Real http://www.iesmanueldefalla.es/
Francuska - Lycee General Theophile Gautier, Tardes http://theophile-gautier.entmip.fr/
Cilj projekta je proučiti migracijska kretanja ljudi, biljaka, životinja na području zemalja sudionica projekta.
Većinom su to bile privremene migracije i većina migranata vratila se u Međimurje te značajno utjecala na transformaciju naselja Međimurja ( izgradnja kuće, pejzažna arhitektura...).
Tijekom dvije godine trajanja projekta održati će se tri transnacionalna projektna sastanka za nastavnike u Njemačkoj, Grčkoj i Španjolskoj te mobilnosti za učenike u Italiji, Portugalu, Hrvatskoj, Franncuskoj, Poljskoj i Litvi.
Učenici Gospodarske škole u sklopu projekta obavit će monitoring invazivnih biljaka i životinja na njihovom staništu, surađivat će s Javnom ustanovom za zaštitu prirode Međimurske županije, a krajnji rezultati projekta bit će online brošura o bio raznolikosti i invanzivnim biljkama i životinjama na području Međimurja, Hrvatske i u zemljama sudionicima projekta.
https://www.canva.com/design/DADPi_qtsrg/view
Surađivat ćemo i sa Školom animiranog filma, ŠAF-om u Čakovcu i na internacionalnoj radionici izraditi kratak animirani film o alohtonim biljnim i životinjskim vrstama i njihovom utjecaju na stanište.
Koordinator projekta u Gospodarskoj školi:
Vesna Stunković, prof. strukovnih predmeta, sektor: poljoprivreda, prehrana i veterina
Nastavnici koji sudjeluju u projektu:
Ivana Roža Kermeci, prof. engleskog jezika, književnosti i filozofije
Vedrana Močnik, prof. hrvatskog jezika
Željka Mihalic, mag.educ eng jezika i knjiž. i informatike
Zvonimir Siladi, prof. strukovnih predmeta, sektor: poljoprivreda, prehrana i veterina
Natalija Varga, prof. strukovnih predmeta, sektor: poljoprivreda, prehrana i veterina
Karmenka Tomašek, mag.ing. prometa
Učenici koji sudjeluju u projektu su učenici 2. 3. i 4. razreda smjera poljoprivredni tehničar opći i prometni tehničar.
Projekt će biti vidljiv na stranicama eTwinninga , web stranici projekta i školskom blogu.
Tijekom provedbe eTwinning projekta Migration Matters 2017./2109., koji je pratio KA2 projekt Migration Matters, partneri iz devet zemalja EU (Portugal, Španjolska, Francuska, Njemačka, Poljska, Litva, Grčka, Italija i Hrvatska) surađivali su i koristili različite web alate za provođenje projektnih aktivnosti .
Aktivnosti koje su učenici i nastavnici provodili tijekom projekta korištenjem web alata bili su usmjereni na motiviranje sudionika na bolju suradnju, samostalan rad i rad u skupinama, aktivno i istraživačko učenje, poticanje kreativnosti…
Web alate koje smo koristili tijekom implementacije projekta omogućili su nam bolju i lakšu suradnju i stvaranje kvalitetnih rezultata projekta.
eTwinning project dobio je Europsku oznaku kvalitete za 2019. godinu.
Učenici koji žele sudjelovati u projektu mogu se javiti koordinatoru projekta prof. Vesni Stunković, a odabir učenika obavit će se prema unaprijed utvrđenim kriterijima. Obrazci su u prilogu.