preskoči na sadržaj

Gospodarska škola Čakovec

Login

Promotivni video škole


Oprema škole







Kalendar
« Ožujak 2023 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

 

Promocija poljoprivrednih zanimanja












Savjetovanja sa zainteresiranom javnošću
Savjetovanja sa zainteresiranom javnošću
Savjetovanja sa zainteresiranom javnošću provode se o nacrtima onih općih akata čijim se donošenjem ili izmjenama neposredno ostvaruju potrebe ili drugi pitanja od interesa za opću dobrobit djelatnika škole. 
 
e-Savjetovanje omogućuje svima zainteresiranima pregled otvorenih javnih savjetovanja, kao i aktivno sudjelovanje u njima.  
 

eSavjetovanja - Savjetovanje o nacrtu Pravilnika o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti i imenovanju povjerljive osobe Gospodarske škole

AKTUALNO

Poštovani djelatnici/ce,

Gospodarska škola donijela je Pravilnik o radu 2015. godine i trenutno smo u postupku donošenja novog koji je usklađen s niže navedenim pozitivnim propisima RH:
- Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09,  92/10, 90/11, 86/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19 i 64/20)
- Zakonom o radu (NN 93/14, 127/17 i 98/19)
- Kolektivnim ugovorom za zaposlenike u srednjoškolskim ustanovama (51/18)
- Temeljnim kolektivnim ugovorom za službenike i namještenike u javnim službama (NN 128/17, 47/18, 123/19 i 66/20) 
- Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18)
 
Ujedno, Nacrt pravilnika o radu usklađen je i s Pravilnikom o zapošljavanju Gospodarske škole koji je Gospodarska škola donijela u svibnju 2019. godine. 
 
Svi zainteresirani mogu dostaviti svoje prijedloge, primjedbe i komentare na Nacrt pravilnika o radu na propisanom obrascu iz priloga u razdoblju od 14. do 28. travnja 2021. godine na e-mail adresu: gospodarska-skola-cakovec@ck.t-com.hr 

Savjetovanje je dostupno na poveznici: 
http://ss-gospodarska-ck.skole.hr/savjetovanja_s_javno_u
 
Ukoliko imate kakvih dodatnih pitanja, slobodno se obratite u tajništvo škole.
 
S poštovanjem.
 
Željka Posavec Mičić, dipl. iur.
tajnica škole

PRAVILNIK O POSTUPKU UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI I IMENOVANJU POVJERLJIVE OSOBE U GOSPODARSKOJ ŠKOLI

donosi se temeljem članka 18. Zakona o zaštiti prijavitelja nepravilnosti (NN 17/19) koji je stupio na snagu 1.7.2019. godine. Navedenim člankom propisana je obveza poslodavca koji zapošljava više od 50 radnika da donese opći akt kojim će se propisati postupak unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti i imenovanju povjerljive osobe. Obveza donošenja akta je do 31.12.2019. godine, a imenovanja povjerljive osobe do 1.4.2020. godine

Pravilnikom se uređuje:

  • postupak unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
  • imenovanju povjerljive osobe i zamjenika
  • postupanja u slučaju sumnje u nepravilnosti
  • zaštita prijavitelja nepravilnosti i
  • način evidentiranja, obrade i čuvanja podataka zaprimljenih u prijavi nepravilnosti.

NEPRAVILNOSTI su kršenja zakona i drugih propisa te nesavjesno upravljanje javnim dobrima, javnim sredstvima i sredstvima Europske unije koje predstavljaju ugrožavanje javnog interesa, a koje su povezane s obavljanjem poslova u školi.

PRAVILNIKOM JE UREĐEN postupak unutarnjeg prijavljivanja; ostali oblici prijavljivanja su vanjsko prijavljivanje nepravilnosti (pučki pravobranitelj) i javno razotkrivanje – koriste se u posebnim situacijama predviđenima Zakonom.

PRIJAVITELJ NEPRAVILNOSTI je fizička osoba koja prijavljuje nepravilnosti koje su povezane s obavljanjem poslova u školi, a što uključuje radni odnos i rad izvan radnog odnosa; stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa, volontiranje, ugovor o djelu, sudjelovanje u postupku zapošljavanja u svojstvu kandidata te druga sudjelovanja u djelatnostima škole. PRIJAVITELJ NEPRAVILNOSTI  ne smije biti stavljen u nepovoljan položaj i ima pravo na zaštitu i sudsku zaštitu sukladno Zakonu

POSTUPAK PRIJAVE –  dostava prijave povjerljivoj osobi, obrada i rješavanje prijave

POVJERLJIVA OSOBA – imenuje ju ravnatelj na prijedlog 20% radnika ili samostalno ako radnicu u roku od 30 dana ne predlože povjerljivu osobu

REGISTAR PRIJAVA – uspostavlja se na razini škole

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA – primjenjuje se i u postupku obrade prijave

Ostala pitanja uređena su Zakonom o zaštiti prijavitelja nepravilnosti.

 
Nacrt Pravilnika o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti i imenovanju povjerljive osobe Gospodarske škole 
 

Vaš doprinos

 
Svoje prijedloge vezane uz Nacrte akata možete dostaviti ispunjavajući online obrazac koji se nalazi uz svako savjetovanje:
preskoči na navigaciju