« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Gospodarska škola uključila se u projekt Europske unije pod nazivom Europski tjedan vještina stečenih u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju. Tjedan vještina obilježili smo od 8. do 10. prosinca 2016. godine.
U četvrtak, 8. prosinca 2016. predstavnik Hrvatskoga gospodarskog saveza iz Njemačke, g. Mario Šušak, održao je učenicima i nastavnicima predavanje o mogućim uključivanjima u mobilnosti učenika i nastavnika u poduzeća s njemačkoga govornog područja. Pozvao je učenike na aktivno učenje njemačkog jezika kako bi se što lakše uključili u proces praktične nastave u inozemstvu, ali i u poduzećima na području Međimurja koja surađuju s Njemačkom. Naglasio je da su to dobre predispozicije za kasniji pronalazak posla.
U petak, 9. prosinca i subotu, 10. prosinca naši su učenici pod vodstvom svojih mentora održavali strukovne radionice u Scheierovoj zgradi u Čakovcu. U pojedine radionice uključili su se i posjetitelji.
Tako su cvjećari izrađivali prigodne adventske aranžmane, vrtlari minivrtove u bocama, prometnjaci su servisirali bicikle, vozači su simulirali vožnju na digitalnom tahografu, frizeri su izrađivali kreativne frizure, kozmetičari i pedikeri bavili su se uređivanjem noktiju i šminkanjem, pismoslikari su crtali portrete, a krojači su izrađivali ukrase za bor, dekorativne jastuke, narukvice i razne druge predmete od tkanina.
Sa svojim se proizvodima predstavila i naša Učenička zadruga Jabuka. Mogli su se tako vidjeti razni predmeti od lavande, jastuci, pregače, ukrasne vrećice, sok, čips i čaj od jabuke, aromatizirani jabučni ocat i ostali proizvodi proizašli iz školskih radionica.
Ciljevi uključivanja Gospodarske škole u obilježavanje Europskog tjedna vještina stečenih u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju bili su promocija strukovnog obrazovanja i predstavljanje vještina koje su učenici stekli u redovnom obrazovanju i na praktičnoj nastavi u inozemstvu.